Sunday, January 22, 2012

Cool Cat kártyák - Cool cats


Ebben az évben még nem készült bejegyzés a blogban.Úgy gondoltam, hogy kicsit felpörgetem a dolgokat és ha már csatlakoztam a Margaret Sherry cica-rajongó táborhoz, miért ne kezdhetném az évet rögtön egy SAL jelentkezéssel?
A dolog roppant egyszerü ;) Csatlakozz, bökj,mutasd meg és tartsd be a határidőket!
4 cica,4 határidő,4 bármilyen dolog,amit úgy gondolunk hogy jól mutathat rajta egy cicus..ja és egy lelkes csapat!

Spring Cat :Március 21.
Summer Cat :Június 21.
Autumn Cat:Szeptember 23.
Winter Cat: December 21.

És ezzel vége is az évnek..gyorsan elrepült igaz? :D
Nade félre a viccel, elő a tűvel..hajrá én!
Remélem a következő bejegyzést már a cicáról hozom..de addig még van egy kis világítótornyos varrásom,meg egy kis szafaris képem amit útjára kell engednem.

Hello,everybody :)


An entry was not made yet in the blog in this year.I thought that I psych the things up a little bit and if I joined already Margaret Sherry kitten fan to a camp, why not I could start the year immediately single SAL with a registration?
The thing is very simple :) Join, be prodding, show it and observe the deadlines!
4 cats,4 deadlines,4 any kind of things, which we believe so, that may look well on him one cat..well, and an enthusiastic team! :D

Spring Cat :March 21st
Summer Cat :June 21st
Autumn Cat:September 23rd
Winter Cat: December 21st...

..and the ends of the year..oh, I'm just kidding,just kidding :D
I hope for the next entry already from the Spring cat.
But,I have a little lighthouse sewing yet till then, and a little of my safari picture what I have to let onto his road.

Have a nice day everyone:)

Alice

Szóval,ahogy ígértem itt is a következő bejegyzésem és fotóm az elkészült MS-Cool cat-ről.
Szerettem bökni,de nem bántam hogy elkészültem vele :D
Az anyaga 28-as Linda vászon, a fonal Venus.

So,I finished my first cool cat, (Spring cat)..I am so happy! :D
Just because of this I drink a cup of coffee. (_)o (it is a virtual cup :P)

2 comments:

  1. Happy 2012!! :D
    Could you please send me your emails to msherrylovers@gmail.com? I just like to save all emails so I can contact everyone if I need ;)
    I hope you'll have fun!! Enjoy your stitching :)

    ReplyDelete
  2. Hi Alice

    Thanks for you comment on my spring cat on MS lovers blog...
    couldn't answer you by mail :(
    hope you're fine, it's a long time since you came ...
    hugs from France
    xxx

    ReplyDelete